Prawimy z pasją! – Wywiad z Karoliną Bryłka

Prawimy z pasją! – Wywiad z Karoliną Bryłka

W dzisiejszym – trzecim już – wywiadzie rozmawiamy ze specjalistką ds. sprzedaży – Karoliną Bryłka na temat budowania zaufania i dobrych relacji z Klientem. Nie zapomnieliśmy też o jednym z głośniejszych i najważniejszych tematów w ostatnim czasie, czyli kredytach „frankowych”.

Co jest najważniejsze w nawiązaniu owocnej współpracy?

– Najważniejsze jest rozpoznanie potrzeb Klienta. Musimy do niego podejść tak by jak najwięcej dowiedzieć się podczas pierwszej rozmowy, czyli jaka jest jego sytuacja zarówno osobista jak i finansowa, jakie są jego możliwości płatnicze oraz czego od nas oczekuje. Przede wszystkim niczego nie narzucam, a uważnie słucham, co druga strona ma do powiedzenia. Dopiero po uzyskaniu wszystkich informacji wskazuję jakie rozwiązanie będzie najbardziej korzystne w tej konkretnej sytuacji w odniesieniu do danego Klienta.

Jak wygląda współpraca z Klientem, który zdecydował się na nasze usługi?

– Sama sprzedaż to tylko początek. Ważne, aby podtrzymywać z nim relację przez czas prowadzenia sprawy, czyli informować, np. o tym, kiedy dokumenty w sprawie Klienta zostały wysłane do banku, czy przekazane do Kancelarii. Klienta należy też otoczyć opieką, żeby mógł poczuć, że zapłacił za coś, czego oczekiwał. Kontakt i porozumienie są tutaj najważniejsze.

Jakie jest Twoje indywidualne podejście do Klienta?

– Przede wszystkim staram się go wysłuchać i daję mu szansę opowiedzenia o swoim problemie. Klienci bardzo często są wdzięczni, dziękują, że mogli ze mną porozmawiać i podzielić się swoją trudną historią oraz za to, że jestem także typowym doradcą. Nie tylko zajmuję się sprzedażą ale staram się zrozumieć problem i doradzić. Jeśli osoba dzwoniąca zgadza się z tym, co mówię, to wtedy zaczynam rozmowę sprzedażową. Często słyszę, że niejednego podniosłam na duchu. Na prawdę zżywam się z Klientami, a ich historie są bardzo trudne, nie raz wzruszające, a dla mnie osobiście poruszające. Dlatego czuję, że robię coś dobrego, że mam taką możliwość aby powiedzieć im „Tak, jesteśmy w stanie zaradzić Pani/Pana problemom.”.

Co jest Twoim kluczem do osiągnięcia sukcesu?

– Z pewnością rzetelność i szybkość działania. Jeśli Klient daje mi sygnał, że jest zainteresowany ofertą, zaczynam od zapoznania go z krokami, które będą kolejno podejmowane w jego sprawie. Dzięki temu mogę uniknąć nieporozumień na dalszym etapie współpracy, a Usługobiorca doskonale rozumie podejmowane przez Nas czynności.
Naszą mocną stroną jest profesjonalizm, precyzja działania, a przede wszystkim efektywność. Klient może być pewny, że powierzenie Nam sprawy było słuszną decyzją.

W jaki sposób budujesz zaufanie?

– Musimy zadawać konkretne pytania, które pozwolą nam poznać dokładnie problem. Poza tym musimy słuchać uważnie co Klient ma nam do powiedzenia. Należy znaleźć takie rozwiązanie, którego Klient szuka. Wynika to tylko i wyłącznie z uważnego słuchania oraz zrozumienia jego sytuacji. Ważnym jest aby w takich chwilach przyjąć punkt widzenia osoby dzwoniącej do nas – wtedy znacznie łatwiej zrozumieć problem. Oczywiście rozmów z Klientem musi być kilka, by dojść do sedna sprawy. Dzięki temu będziemy w stanie zaradzić jego problemom finansowym. Jeśli umawiamy się z nim na konkretny termin oddzwonienia, czy przekazania dokumentów, to musimy dotrzymać słowa. Wiarygodność oraz sumienność to ważne elementy, które prowadzą do sukcesu i zbudowania zaufania.

Zajmujesz się także przeprowadzaniem bezpłatnych analiz umów dotyczących kredytów „frankowych”. Co możesz powiedzieć o tej usłudze? Jakie są jej korzyści?

– Korzyści płynące z bezpłatnej analizy umowy, to przede wszystkim jej weryfikacja pod względem występowania niedozwolonych klauzul umownych (tzw. abuzywnych). Kredyty udzielane w walucie franka szwajcarskiego w większości są obarczone wspomnianymi klauzulami, czyli takimi zapisami, które w swojej treści zbliżone są do klauzul już zarejestrowanych w rejestrze klauzul niedozwolonych prowadzonym przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Analiza umowy pozwala na wskazanie podjęcia dalszych kroków w sprawie. Najważniejszym dla Klienta jest określenie korzyści finansowej, dlatego Kancelaria również w ramach nieodpłatnej analizy wykonuje wyliczenie tej korzyści, czyli kwoty o którą kredyt powinien być pomniejszony, bądź kwoty należnej do zwrotu. Wiemy, że banki zarabiały przede wszystkim na tzw. spreadzie, czyli z góry narzuconej różnicy między kursami walut. W pierwszej kolejności wskazujemy rozwiązanie polubowne, czyli złożenie reklamacji w banku. Jeśli droga polubowna nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, wówczas sprawa jest kierowana do sądu. Musze powiedzieć, że dziedzina jaką jest prawo bankowe jest naszą mocną stroną, a nieodpłatna analiza umowy cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Mimo, iż analiza jest bezpłatna, przeprowadzamy ją dokładnie i rzetelnie, przedstawiając wszystkie możliwe rozwiązania, co uważam, że jest bardzo uczciwe z naszej strony.

Co radzisz osobom, które nie są pewne usług oddłużeniowych?

– Wskazówka ode mnie? Nie bójcie rozmawiać się z wierzycielami i odbierajcie telefony oraz korespondencję – to bardzo ważne. Brak kontaktu jest często poczytywany jako unikanie spłaty, co może skutkować przyspieszeniem podjęcia kroków ze strony wierzyciela, w celu wyegzekwowania należności od dłużnika. Firma eMediator.pl kompleksowo zajmuje się całą sprawą, czyli przygotowuje wszystkie dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procesu oddłużania, ustala warunki spłaty telefonicznie, mailowo i korespondencyjnie. Ważnym jest, że jesteśmy do dyspozycji wierzyciela 5 dni w tygodniu od 8:00 do 16:00, co nie zawsze jest możliwe w kontakcie z dłużnikiem. Jeśli nie czujecie się na siłach aby negocjować z wierzycielem warunki spłaty, to warto zlecić sprawę profesjonalistom w tej dziedzinie.

Dziękuję za rozmowę.

Zapraszamy Wszystkich na kolejny dzień otwarty już 7 września br. Odbędzie się w siedzibie Kancelarii eMediator Legal w godzinach od 12:00 do 19:00. Specjaliści udzielą darmowych porad oraz będą bezpłatnie analizować umowy tzw. kredytów frankowych.

K.P.

Komentarze